Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. |
Author: |
Nohelová, Martina
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14532
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13682
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account