dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Matějka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:11:20Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:11:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14547
|
|
dc.description.abstract |
Téma práce je propagace malých společností pomocí sociální sítě Facebook. Sociální média jsou v současném marketingu velkým tématem, společnosti se je učí používat a hledají různé kanály, pomocí nichž je komunikace nejúspěšnější. Cílem práce je nejprve definovat jednotlivé pojmy, jejichž použití je dost neustálené, shrnout postupy, na které by si měl každý, kdo chce Facebook, ale i ostatní sociální média používat, dát pozor. Dále by práce měla popsat základní možnosti a nástroje komunikace pomocí sociální sítě Facebook a analyzovat menší dotazníkové šetření na téma reklama na Facebooku. |
cs |
dc.format |
70 s. (88 994 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5204992 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Faceboo.com
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
malá společnost
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Facebook.com
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.title |
Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Social media-their usage in communication for small bussiness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor essay is promotion of small bussines trough the use of social network named Facebook. Social media are in present marketing communication big issue. Companies learn to use them and they are looking for various channels, to do most effective communication. Aim of this essay is at first to define separate notions, which usage is especially in Czech Republic very unstable, to gather goings, at what should have everyone, who want to use Facebook and other social medai, in mind. Fuether this essay should describe basic possibilities and tools of communication via Facebook and analyze smaller conut of questionnaires on the topic The Advertisment on Facebook. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13677
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|