dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Krkoška, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:27:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:06Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1466
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě POS Otrokovice, a.s. Cílem je získání teoretických poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky, analýza současného stavu ve společnosti a projekt zavedení konkrétního CRM řešení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá analýzou společnosti POS Otrokovice, a.s., konkurence, zákazníků a způsobu zpracovávání informací o zákaznících. V projektové části je vybrán konkrétní CRM systém a projekt jeho zavedení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy pro společnost POS Otrokovice, a.s. |
cs |
dc.format |
75 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1638622 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008 |
|
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
stavební společnost
|
cs |
dc.subject |
zavádění CRM
|
cs |
dc.subject |
zakázkový marketing
|
cs |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
building company
|
en |
dc.subject |
CRM introduction
|
en |
dc.subject |
customer marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of CRM System Introduction for Improvement in Customer Relationship Management in POS Otrokovice , Corp. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The core of the dissertation is "The Project of CRM System Introduction for Improvement in Customer Relationship Management in POS Otrokovice , Corp.'q The aim is to acquire theoretical knowledge of the customer relationship management scheme, an analysis of present conditions in the company and a project of specific CRM solution implementation. The dissertation is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The practical part is further divided into an analysis part and a project part. The analysis part deals with the analysis of POS Otrokovice, Corp. , competition, customers and customer data processing. In the project part a concrete CRM system has been selected and the process of its introduction is described in detail. In the concluding part the benefits for POS Otrokovice, Corp. are evaluated. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3666
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|