Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dohnalová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Škrabanová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-06T15:01:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-06T15:01:08Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14680
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků, která má vliv na pozici firmy na trhu. Je dů-ležitým ukazatelem při porovnávání s konkurencí a schopnost firmy udržet si stabilní místo na trhu. Tato práce obsahuje teoretickou část, která čerpá z literárních pramenů. Pojednává o marketingu, řízení vztahů se zákazníky a nástrojů manažerů pro analýzu což jsou BCG matice, životní cyklus výrobku a dotazník pro marketingový výzkum. Praktická část začíná charakteristikou firmy Hanácká kyselka, s.r.o. a jejich produktů. Potom následuje analýza zákazníků, kteří odebírají pravidelně minerální vodu. V poslední části je vyhodnocení do-tazníku a z toho vyplývající závěry a doporučení pro firmu. |
cs |
dc.format |
65 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3436399 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
tržby
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Hanácká kyselka Ltd. company's customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2010-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Bachelor work is an analysis of customers, which affects the company's position in the market. It is an important indicator in comparison with competitors and the company's ability to maintain a stable position in the market. This work contains a theore-tical part, which draws on literary sources. Deals with marketing, customer relationship management tools and managers for analysis which are the BCG matrix, product life cycle and a questionnaire for marketing research. The practical part begins with characteristic of Hanácká kyselka Company, Ltd. and their products. Then follows an analysis of customers who have subscribed to a regular mineral water. The last part is the evaluation and the re-sulting conclusions and recommendations for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17621
|
|
dc.date.assigned |
2010-06-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
minerální vody
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
mineral waters
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account