Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Škrabanová, Alena
dc.date.accessioned 2012-03-06T15:01:08Z
dc.date.available 2012-03-06T15:01:08Z
dc.date.issued 2010-08-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14680
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků, která má vliv na pozici firmy na trhu. Je dů-ležitým ukazatelem při porovnávání s konkurencí a schopnost firmy udržet si stabilní místo na trhu. Tato práce obsahuje teoretickou část, která čerpá z literárních pramenů. Pojednává o marketingu, řízení vztahů se zákazníky a nástrojů manažerů pro analýzu což jsou BCG matice, životní cyklus výrobku a dotazník pro marketingový výzkum. Praktická část začíná charakteristikou firmy Hanácká kyselka, s.r.o. a jejich produktů. Potom následuje analýza zákazníků, kteří odebírají pravidelně minerální vodu. V poslední části je vyhodnocení do-tazníku a z toho vyplývající závěry a doporučení pro firmu. cs
dc.format 65 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3436399 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject zákazníci cs
dc.subject tržby cs
dc.subject reklama cs
dc.subject cena cs
dc.subject podnik cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject customers en
dc.subject sales en
dc.subject advertising en
dc.subject price en
dc.subject company en
dc.subject sales promotion en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the Hanácká kyselka Ltd. company's customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2010-09-14
dc.description.abstract-translated The aim of the Bachelor work is an analysis of customers, which affects the company's position in the market. It is an important indicator in comparison with competitors and the company's ability to maintain a stable position in the market. This work contains a theore-tical part, which draws on literary sources. Deals with marketing, customer relationship management tools and managers for analysis which are the BCG matrix, product life cycle and a questionnaire for marketing research. The practical part begins with characteristic of Hanácká kyselka Company, Ltd. and their products. Then follows an analysis of customers who have subscribed to a regular mineral water. The last part is the evaluation and the re-sulting conclusions and recommendations for the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17621
dc.date.assigned 2010-06-30
utb.result.grade D
local.subject minerální vody cs
local.subject marketing cs
local.subject mineral waters en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
škrabanová_2010_bp.pdfBlocked 3.277Mb PDF View/Open
škrabanová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
škrabanová_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account