dc.contributor.advisor |
Skácel, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Urbánek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:14:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:14:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14746
|
|
dc.description.abstract |
Komplexní řešení vizuálního stylu nadnárodní společnosti je velkou výzvou pro všechny grafické designéry, kteří si jsou vědomi faktu, že vizuální podstata korporátní identity ne-spočívá pouze ve vytvoření jakéhosi manuálu, ve kterém si autor dané identity může měnit, popř. stanovovat individuální pravidla pro danou aplikaci, bez ohledu na to, jsou-li tato pravidla provázána s aplikací následující nebo tou, která jí předcházela. Řešení vizuální podstaty prezentace konkrétní společnosti, a to v hlavních i vedlejších prezentačních kaná-lech, ve které jsou tato základní pravidla jasně definovaná a neměnná představuje určité ztížení celého procesu navrhování tak, aby daná aplikace byla v souladu s mezinárodními standardy, ale byla zároveň unikátní pro daný segment trhu i mentalitu cílové skupiny. |
cs |
dc.format |
90 |
cs |
dc.format.extent |
9330100 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní
|
cs |
dc.subject |
styl
|
cs |
dc.subject |
nadnárodní
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
reality
|
cs |
dc.subject |
realitní
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
Coldwell
|
cs |
dc.subject |
Banker
|
cs |
dc.subject |
Česká
|
cs |
dc.subject |
republika
|
cs |
dc.subject |
corporate
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
international
|
en |
dc.subject |
style
|
en |
dc.subject |
multinational
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
real
|
en |
dc.subject |
estate
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
Coldwell
|
en |
dc.subject |
Banker
|
en |
dc.subject |
Czech
|
en |
dc.subject |
Republic
|
en |
dc.title |
Modifikace jednotného vizuálního stylu nadnárodní prémiové realitní společnosti Coldwell Banker pro Českou republiku |
cs |
dc.title.alternative |
Modification of Corporate Identity of the Coldwell Banker Multinational Premium Real Estate Company for the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
A solution to the visual style of multinational companies is a big challenge for any graphic designers. who are aware of the fact that the visual nature of corporate identity is not only a kind of manual, in which the author may change the identity or set individual rules for the use, no matter if those rules are consistent with other ones. Ad-dressing a visual presentation of the specific nature of society, in the main and secondary channel of the presentation in which these ground rules clearly defined and constant it represents a denial of the design process so that a use is in line with international standards, but it was also unique for the segment of the market and the mentality of the target group. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
20160
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|