Reklamní prvky ve filmech pro děti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní prvky ve filmech pro děti |
Author: |
Grombiříková, Pavlína
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Má bakalářská práce se zabývá reklamními prvky a product placement ve filmech pro děti. Hlavním cílem práce je přiblížit čtenáři problematiku tohoto tématu, vysvětlit základní pojmy a souvislosti, nastínit současnou situaci především v České Republice. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, teoretické poznatky z oblasti reklamy mířené na děti a product placement. Zabývá se také právní stránkou věci. Praktická část představuje vytvořenou databázi filmů pro děti a značek, které jsou v těchto filmech propagovány, dotazníkový průzkum povědomí dětí o propagovaných značkách a podrobnou analýzu reklamních prvků v jednotlivých filmech a s nimi souvisejících aktivit distribučních studií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14784
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18746
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account