dc.contributor.advisor |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Burešová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:53:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:53:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14786
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá integrací dětí s postižením do běžných základních škol na území okresu Zlín. Je rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnuje vysvětlení základních pojmů jako je samotný pojem postižení, druhy postižení, integrace, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, faktory ovlivňujícími integraci. V praktické části zjišťuje, jako jsou na tom s integrací žáků s postižením školy v okrese Zlín, jejich problémy v oblasti integrace. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
2000073 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
druhy postižení
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
ondividuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
integrativní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
faktory ovlivňující integraci
|
cs |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
disability types
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
integrative education
|
en |
dc.subject |
factors affecting the integration
|
en |
dc.title |
Integrace dětí s postižením do základních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of children with disabilities into mainstream schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the integration of children with disabilities into mainstream schools in the district of Zlin. It is divided into two parts. The theoretical part is devoted to explaining basic concepts such as the very concept of disability, types of disability, integration and education of pupils with special educational needs, factors that affect integration. The practical part of the research find out how they are doing on the integration of students with disabilities in the school district of Zlin, their problems of integration. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19605
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
postižené děti
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
children with disabilities
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |