Integrace dětí s postižením do základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace dětí s postižením do základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haburajová Ilavská, Lenka
dc.contributor.author Burešová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:53:40Z
dc.date.available 2012-03-09T00:53:40Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14786
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá integrací dětí s postižením do běžných základních škol na území okresu Zlín. Je rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnuje vysvětlení základních pojmů jako je samotný pojem postižení, druhy postižení, integrace, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, faktory ovlivňujícími integraci. V praktické části zjišťuje, jako jsou na tom s integrací žáků s postižením školy v okrese Zlín, jejich problémy v oblasti integrace. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 2000073 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postižení cs
dc.subject druhy postižení cs
dc.subject integrace cs
dc.subject ondividuální vzdělávací plán cs
dc.subject integrativní pedagogika cs
dc.subject faktory ovlivňující integraci cs
dc.subject disability en
dc.subject disability types en
dc.subject integration en
dc.subject individual education plan en
dc.subject integrative education en
dc.subject factors affecting the integration en
dc.title Integrace dětí s postižením do základních škol cs
dc.title.alternative Integration of children with disabilities into mainstream schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-20
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the integration of children with disabilities into mainstream schools in the district of Zlin. It is divided into two parts. The theoretical part is devoted to explaining basic concepts such as the very concept of disability, types of disability, integration and education of pupils with special educational needs, factors that affect integration. The practical part of the research find out how they are doing on the integration of students with disabilities in the school district of Zlin, their problems of integration. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19605
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade B
local.subject postižené děti cs
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject Zlín (Česko) cs
local.subject children with disabilities en
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject integration en
local.subject Zlín (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
burešová_2011_bp.pdf 1.907Mb PDF View/Open
burešová_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
burešová_2011_op.zip 15.18Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account