Význam pohádky pro duševní rozvoj dítěte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Juránková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:11:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:11:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14795
|
|
dc.description.abstract |
Tématem naší práce je význam pohádky pro duševní rozvoj dítěte. Cílem práce je ukázat, jaký vliv má pohádka na vývoj dítěte, jak je důležitou a nezbytnou součástí výchovy a jak figuruje v dalším životě jedince. Jako zdroj mi sloužilo velké množství sekundární literatury a v praktické části odpovědi delikventů a jejich vzpomínky na dětství. |
cs |
dc.format |
71 s. (93 204 znaků ) |
cs |
dc.format.extent |
817551 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětství
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
význam pohádky
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
childhood
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
fairy tales
|
en |
dc.subject |
child evolution
|
en |
dc.subject |
importance of a fairy tale
|
en |
dc.subject |
tutor
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Význam pohádky pro duševní rozvoj dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
Importance of Fairy Tales for the mental development of children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my work si an importance of fairy tales for the mental development of a child. The aim of this work is to show how big is an influance of fairy tales on child evolution, how important and necessary fairy tales are as a part of the education and how fairy tales figure in the next live of an individual. As the source of information I used a big number of secondary literature and answers of asked delinquents and their memories of their childhood in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18045
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
pohádky
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
dospělost
|
cs |
local.subject |
psychologie dospělých
|
cs |
local.subject |
fairy tales
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
adulthood
|
en |
local.subject |
adult psychology
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account