Prezentace, koncepty jejich tvorby a využití v informačních procesech a ve školství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Janů, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:02:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14856
|
|
dc.description.abstract |
Prezentování je o poznávání nových konceptů tvorby, překonávání hranic, jak osobních, tak i profesních. Velkou roli v budování těchto i podobných názorů hraje škola. Již na středních i základních školách jsme téměř nuceni prezentace tvořit, tak proč je dobrých prezentujících jen hrstka? |
cs |
dc.format |
74 s. (62 781 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2631683 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
prezentující
|
cs |
dc.subject |
tvorba prezentací
|
cs |
dc.subject |
koncepty tvorby
|
cs |
dc.subject |
prezentace a střední školy
|
cs |
dc.subject |
jak prezentovat
|
cs |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
presentation creation
|
en |
dc.subject |
creative presentation
|
en |
dc.subject |
presentations in school
|
en |
dc.subject |
presentation concepts
|
en |
dc.subject |
how to present
|
en |
dc.title |
Prezentace, koncepty jejich tvorby a využití v informačních procesech a ve školství |
cs |
dc.title.alternative |
Presentations - concepts of their creation. Using of these presentation in information processes at schools and in companies. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
If we cannot find any new concepts to create our presentation then we are falling down toward to the scum of the Earth. Our creativity has stopped at the ?my first presentation? level. We get first impulses at school. We are ?forced? to create at least one presentation in our live. So I have to ask: ?Only few presentations of all made every day are really good. Why?? |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22253
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account