dc.contributor.advisor |
Carrington, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Izaj, David
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:27:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14888
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o tvorbě filmu nesoucí název ABSIDIA, o jeho vzniku, reali-zaci, o problémech s ní spojených a o zkušenostech, jež mi tato práce přinesla, jako animá-torovi a charakter designérovi. Práce je rozdělena do dvou spolu souvisejících oddílů a to na Přípravu a Realizaci. V přípravě se zabývám složkami výrobního procesu, jež předchází realizaci, jimiž jsou: námět, scénář a storyboard. V námětu se pak zabývám vznikem myšlenky a jejího dalšího rozvíjení ústícího do tvorby scénáře. V podkapitole scénář je popsán jeho vývoj a přerod ve storyboard. Storyboard a inspirační zdroje potom tuto kapitolu uzavírají. V druhé kapitole Realizace pojednávám o těch složkách výroby, na nichž jsem se aktivně podílel, jedná se o animatik, tvorbu charakterů a animaci. V závěru této kapitoly jest poučení z výrobního procesu. |
cs |
dc.format |
29 s. (41 560 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3530900 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Trailer
|
cs |
dc.subject |
storyboard
|
cs |
dc.subject |
animatik
|
cs |
dc.subject |
charakter design
|
cs |
dc.subject |
Trailer
|
en |
dc.subject |
storyboard
|
en |
dc.subject |
animatik
|
en |
dc.subject |
character design
|
en |
dc.title |
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma " Absidia" z pohledu animátora a výtvarníka charakterů |
cs |
dc.title.alternative |
Creation, reflection and learning from bachelor's movie on topic "Absidia" from point of view of animator and character design |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trančík, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the making of a film entitled ABSIDIA, it discusses its origins, rea-lization, the issues it brought up and the experience I gained while working as an animator and character designer in this project. The thesis is divided into two interlinked sections: Preparation and Realization. Preparation chapter deals with those elements of the production that forego realization, such as subject matter, screenplay and storyboard. I further discuss the subject matter as the progressive genesis of an idea into a screenplay. Hereafter, I describe the development of a screenplay and its transformation into a storyboard. The whole chapter concludes with storyboard and sources of inspiration. The later chapter, Realization, treats individual components of the production I considera-bly participated in: creating an animatik, designing characters and animating. The end of this chapter illuminates the production. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/131
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Klasická animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Classical Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18469
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|