Komplexní komunikační strategie podniku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komplexní komunikační strategie podniku |
Author: |
Moravčíková, Klára
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá komplexní komunikační strategií. Cílem je analyzovat, vyhodnotit a navrhnout na základě zjištěných skutečností adekvátní řešení. Teoretická část pojednává o obecném výkladu problematiky marketingu služeb, marketingové komunikaci a nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je tvořena analýzou současného stavu příspěvkové organizace, vypracování a vyhodnocení SWOT analýzy, dotazníkem a Porterovy analýzy. Poslední část práce je věnována návrhu komunikační strategie spolu s jejím rozpočtem a časovým harmonogramem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14910
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
19785
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account