dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:25:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:25:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14993
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti neziskového sektoru, marketingu a image, prostředí a marketingové komunikace školy vycházející z odborné literatury. Praktická část práce je věnována představení školy, PEST analýze, SWOT analýze, současnému stavu marketingové komunikace a marketingovému průzkumu. Projektová část vycházející z provedených analýz se věnuje návrhům a doporučením, na základě kterých lze zlepšit image. Na závěr jsou jednotlivé návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
118 s., Obrazové přílohy 28 s. |
cs |
dc.format.extent |
2912360 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
Non profit organisation
|
en |
dc.subject |
Marketing of school
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
School
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli |
cs |
dc.title.alternative |
The project of use marketing communication tools to improve image of Grammar school Jan Opletal in Litovel |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of using the tools of marketing communication for improving the image of the secondary school Jana Opletala in Litovel. The theoretical part includes the findings from the nonprofit sector, marketing and image of the school, surrounding and marketing communication of school based on the literature. The practical part is devoted to school introducing, PEST analysis, SWOT analysis, the current state of marketing communications and also marketing research. The project part based on the analysis performed is interested in suggestions and recommendations on the basis of which it is possible to improve the image. Finally the individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21225
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|