Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Menšíková, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:25:19Z
dc.date.available 2012-03-09T03:25:19Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14993
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti neziskového sektoru, marketingu a image, prostředí a marketingové komunikace školy vycházející z odborné literatury. Praktická část práce je věnována představení školy, PEST analýze, SWOT analýze, současnému stavu marketingové komunikace a marketingovému průzkumu. Projektová část vycházející z provedených analýz se věnuje návrhům a doporučením, na základě kterých lze zlepšit image. Na závěr jsou jednotlivé návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 118 s., Obrazové přílohy 28 s. cs
dc.format.extent 2912360 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject image cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject škola cs
dc.subject Non profit organisation en
dc.subject Marketing of school en
dc.subject Image en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject publicity en
dc.subject School en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli cs
dc.title.alternative The project of use marketing communication tools to improve image of Grammar school Jan Opletal in Litovel en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the project of using the tools of marketing communication for improving the image of the secondary school Jana Opletala in Litovel. The theoretical part includes the findings from the nonprofit sector, marketing and image of the school, surrounding and marketing communication of school based on the literature. The practical part is devoted to school introducing, PEST analysis, SWOT analysis, the current state of marketing communications and also marketing research. The project part based on the analysis performed is interested in suggestions and recommendations on the basis of which it is possible to improve the image. Finally the individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21225
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
menšíková_2011_dp.pdf 2.777Mb PDF View/Open
menšíková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
menšíková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account