Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

Show simple item record

dc.contributor.advisor Atcheson, Hana
dc.contributor.author Juřenová, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:29:46Z
dc.date.available 2012-03-09T03:29:46Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15001
dc.description.abstract ABSTRAKT První část této bakalářské práce si klade za cíl zmapovat vývoj demarketingových strategií a aktivit. Poukázat na to, že ač je pojem ?demarketing? pojmem relativně neznámým, jeho působení lze využít v mnoha oblastech obchodní i neziskové sféry. Právě neziskové sféře a oblasti sociální reklamy se věnuji v analytické části. Analytická část se zabývá Australskou a Americkou kampaní proti kouření. Jednotlivé kampaně jsou popsány a analyzovány. V závěru práce jsou tyto projekty na základě zjištěných skutečností vyhodnoceny. cs
dc.format 52 s. (74 843 znaků) cs
dc.format.extent 1443910 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: demarketing cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject kontrovérzní slogan cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Keywords: demarketing en
dc.subject demand en
dc.subject social advertising en
dc.subject controversial slogan en
dc.subject customer en
dc.title Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan cs
dc.title.alternative Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaculíková, Vlasta
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated ABSTRACT The aim of the first part of this bachelor thesis is to map a developement of demarketing strategies and activities. Although the term ?demarketing? is not well-known, its activities can be used in many areas of business and non-profit sphere. The non-profit sphere and areas of social advertising are analysed in the second part of this work. Australian and American anti-smoking campaigns are interpreted in the analysis part. In conclusion, these projects are evaluated on the base of proven statements. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19532
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject reklamní slogany cs
local.subject protikuřácká kampaň cs
local.subject angličtina cs
local.subject advertising slogans en
local.subject antismoking campaign en
local.subject English language en


Files in this item

Files Size Format View
juřenová_2011_bp.pdf 1.377Mb PDF View/Open
juřenová_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
juřenová_2011_op.zip 14.85Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account