dc.contributor.advisor |
Vala, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Černíková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:45:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15020
|
|
dc.description.abstract |
Pro zpracování bakalářské práce jsem si pro věrnostní programy zvolila tři horské hotely v Beskydech - hotely Lanterna, Horal a Galik ve Velkých Karlovicích, provozované firmou HP TRONIC. Tato bakalářská práce je dělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrané potřebné prvky marketingového mixu a komunikace se zákazníkem. Praktická část je zaměřená především na seznámení s hotely, analýzu konkurenčních hotelů a především na vytvoření návrhu na věrnostní programy s odhadem jejich finanční nákladnosti. V závěru je prezentováno doporučení na nejvhodnější variantu věrnostních programů. |
cs |
dc.format |
77 s.(89 149 znaků),Obrázků: 5 |
cs |
dc.format.extent |
1598555 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
výhoda
|
cs |
dc.subject |
komunikace se zákazníkem
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
Loyalty programs
|
en |
dc.subject |
advantage
|
en |
dc.subject |
communication with the customer
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty programs HP Tronic, Ltd. Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
For the processing of work I have opted for loyalty programs, three mountain hotels in Beskids - hotels Lanterna, Horal and Galik in the town Velké Karlovice, operated by HP TRONIC. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the necessary elements of the marketing mix and communication with the customer. The practical part is focused on getting introduction with hotels, analysis of competitor hotels and to create a proposal for a loyalty program with a financial estimate of their costliness. In the conclusion is presented recommendations for the best variant of loyalty programs. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20953
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|