Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vala, Michal
dc.contributor.author Černíková, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:45:28Z
dc.date.available 2012-03-09T03:45:28Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15020
dc.description.abstract Pro zpracování bakalářské práce jsem si pro věrnostní programy zvolila tři horské hotely v Beskydech - hotely Lanterna, Horal a Galik ve Velkých Karlovicích, provozované firmou HP TRONIC. Tato bakalářská práce je dělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrané potřebné prvky marketingového mixu a komunikace se zákazníkem. Praktická část je zaměřená především na seznámení s hotely, analýzu konkurenčních hotelů a především na vytvoření návrhu na věrnostní programy s odhadem jejich finanční nákladnosti. V závěru je prezentováno doporučení na nejvhodnější variantu věrnostních programů. cs
dc.format 77 s.(89 149 znaků),Obrázků: 5 cs
dc.format.extent 1598555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní programy cs
dc.subject výhoda cs
dc.subject komunikace se zákazníkem cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject Loyalty programs en
dc.subject advantage en
dc.subject communication with the customer en
dc.subject marketing mix en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.title Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín cs
dc.title.alternative Loyalty programs HP Tronic, Ltd. Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated For the processing of work I have opted for loyalty programs, three mountain hotels in Beskids - hotels Lanterna, Horal and Galik in the town Velké Karlovice, operated by HP TRONIC. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the necessary elements of the marketing mix and communication with the customer. The practical part is focused on getting introduction with hotels, analysis of competitor hotels and to create a proposal for a loyalty program with a financial estimate of their costliness. In the conclusion is presented recommendations for the best variant of loyalty programs. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20953
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
černíková_2011_bp.pdf 1.524Mb PDF View/Open
černíková_2011_vp.pdf 667.7Kb PDF View/Open
černíková_2011_op.pdf 1003.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account