1. Teoretická část: Rozhlasová hra: Umělecko-realizační atributy rozhlasové hry - zvukový design 2. Praktická část: Rozhlasová hra - zvuk
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Rakus, Radovan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:19:13Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:19:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15221
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním zaměřením této práce je seznámení s technologickými i tvůrčími aspekty během jednotlivých fází výroby rozhlasové hry (zvukového dramatu) a také snaha poukázat na možnosti, jaké měli tvůrci rozhlasových her v minulosti a jaké prostředky mohou mít k dispozici dnes. Praktickou částí je zpracování autorské rozhlasové hry, dle vlastního námětu. |
cs |
dc.format |
35 s. |
cs |
dc.format.extent |
8352658 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zvuk
|
cs |
dc.subject |
drama
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
nahrávání
|
cs |
dc.subject |
výroba
|
cs |
dc.subject |
Sound
|
en |
dc.subject |
audio
|
en |
dc.subject |
drama
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
recording
|
en |
dc.subject |
production
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Rozhlasová hra: Umělecko-realizační atributy rozhlasové hry - zvukový design 2. Praktická část: Rozhlasová hra - zvuk |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Radio play: Artistic and Realization Atributes of a Radio Play - Sound Design 2. Practical Part: Radio Play - Sound |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Olšovská, Ĺubica |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this paper is to introduce the reader to both technological and creative aspects of all the phases of the radio play (or audio drama) production and also to show which possibilities radio play producers had in the history and which resources they can use nowadays. The practical part is production of an audio play, based on my own story. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sound and Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18894
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account