Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně
Author: Tomečková, Petra
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy. Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15293
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 19285


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2011_dp.pdf 3.918Mb PDF View/Open
tomečková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
tomečková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account