dc.contributor.advisor |
Krupa, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Urbancová, Antonie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:08:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15346
|
|
dc.description.abstract |
V mé teoretické bakalářské práci bych ráda reflektovala práci studenta animace s formátem krátkého animovaného filmu. Na pozadí svého bakalářského filmu Cookies se pokusím vysvětlit a přiblížit mou pozici scénáristky, režisérky a animátorky. Vedle jinak nutné dovednosti plynule animovat postavu, chtěla bych zdůraznit také nutnou znalost pravidel filmové skladby, užití rozzáběrování, práce s velikostmi záběrů, jejich dynamikou, návazností či s pohybem kamery. Jestliže jsou tyto prvky neodmyslitelné pro klasický narativní film, ráda bych ve svém textu pojednala, nakolik zásadní význam by měly mít i pro funkční animovaný film, třebaže studentský. Pomocí příkladů z filmu Cookies bych zároveň ráda podala svědectví o naší práci s klasickou a počítačovou animační technikou. |
cs |
dc.format |
38 s. (62 696 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
36119931 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
filmová řeč
|
cs |
dc.subject |
animovaný film
|
cs |
dc.subject |
2D počítačová animace
|
cs |
dc.subject |
kreslená animace
|
cs |
dc.subject |
groteska
|
cs |
dc.subject |
western
|
cs |
dc.subject |
Douglas Addams
|
cs |
dc.subject |
Adobe After Effects
|
cs |
dc.subject |
Film language
|
en |
dc.subject |
animated film
|
en |
dc.subject |
2D computer animation
|
en |
dc.subject |
drawn animation
|
en |
dc.subject |
slapstick
|
en |
dc.subject |
western
|
en |
dc.subject |
Douglas Adams
|
en |
dc.subject |
Adobe After Effects
|
en |
dc.title |
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Cookies" z pohledu animátora a režiséra |
cs |
dc.title.alternative |
Creation, reflection and learning from the bachelor film on the theme of "Cookies" from the point of view of the animator and director |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šebesta, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my thesis I would like to reflect on an animator?s work in making a short animated film. Using my graduation project Cookies as a background for my reflection, I will attempt to explain my responsibilities as a screenwriter, director and animator. Apart from the necessary animation skills, I would like to highlight the necessity of possessing other skills and knowledge in the area of film composition, arrangement and assembly of different types of shots, camera angles, shots dynamism, editing flow and camera movement. If these are important in classical filmmaking, I would like to reflect on their importance in animated film, including student animation projects. Using examples from the film Cookies I would like to exemplify our work with various classical and computer animation techniques. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/131
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Klasická animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Classical Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
20245
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|