Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín |
Author: |
Horváthová, Renáta
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány konkrétní údaje získané ve firmě dotazníkovým šetřením. Každý bod dotazníku byl vyhodnocen a v závěru byla firmě navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15352
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
22548
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account