Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín
Author: Horváthová, Renáta
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány konkrétní údaje získané ve firmě dotazníkovým šetřením. Každý bod dotazníku byl vyhodnocen a v závěru byla firmě navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15352
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 22548


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horváthová_2011_bp.pdfBlocked 3.570Mb PDF
horváthová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
horváthová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account