Příprava podkladů pro konferenční řadu TeXperience spoluorganizovanou Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stříž, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Krybus, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:29:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:29:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15375
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tiskovými materiály a propagačními předměty pro konferenční řadu TeXperience v letech 2011, 2012 a 2013. Obsahem teoretické části je stručný popis propagace jako součásti marketingového mixu. Poté se zaměřím na obecnou teorii softwaru a konkrétní vektorový editor, který jsem využil pro tvorbu grafických pod-kladů. Na závěr teoretické části popíšu aplikované výrobní technologie při realizaci propa-gačních předmětů. V praktické části představím grafické návrhy a dále vyberu na základě porovnání cenových nabídek vhodnou reklamní společnost pro zhotovení potisků. Praktic-kým výstupem mé bakalářské práce bude realizace již zmíněných tiskových materiálů a propagačních předmětů. |
cs |
dc.format |
61 s. (54 242 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3304530 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
vektorový grafický editor
|
cs |
dc.subject |
gravírování laserem
|
cs |
dc.subject |
tamponový tisk
|
cs |
dc.subject |
digitální tisk
|
cs |
dc.subject |
TeXperience
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
vector graphics editor
|
en |
dc.subject |
laser gravure
|
en |
dc.subject |
pad printing
|
en |
dc.subject |
digital printing
|
en |
dc.subject |
TeXperience
|
en |
dc.title |
Příprava podkladů pro konferenční řadu TeXperience spoluorganizovanou Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Preparation of Promotion Materials for the Conference Series TeXperience Co-organized by the Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němeček, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with press materials and promotional articles for TeXperience conference series in years 2011, 2012 and 2013. The theoretical part focuses firstly, on a brief description of promotion as an element of marketing mix and secondly, on a general theory of software and the concrete vector editor, which was used for creating graphical layouts. In conclusion, I describe manufacturing technologies applied to produce the pro-motional articles. In the practical part of my thesis, I present various graphical concepts, which were considered. Further on, the promotion company to produce prints is selected according to comparison of costs. The press materials and promotional articles are practical output of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav statistiky a kvantitativních metod |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/120
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22532
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account