dc.contributor.advisor |
Masariková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Čejnová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:46:17Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:46:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15407
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice trávení volného času středoškoláků. V teoretické části je definováno období mládeže, charakterizován volný čas a jeho historie, vymezeny sociálně patologické jevy a také instituce, které se věnují volnočasovým aktivitám. Praktická část prezentuje přípravu a realizaci výzkumného šetření, které bylo provedeno mezi 100 žáky z gymnázia a středního odborného učiliště. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
2230656 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
instituce pro trávení volného času
|
cs |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
leisure activities
|
en |
dc.subject |
socially-pathology phenomena
|
en |
dc.subject |
institutions for leisure time
|
en |
dc.title |
Racionální trávení volného času středoškoláků |
cs |
dc.title.alternative |
Rational spending leisure time of secondary school's students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the problems of spending leisure time of high school students. In the theoretical part is described the youth, characterized leisure time and its history, the definition of socially-pathological phenomena and also institutions that are engaged in leisure activities. The practical part presents the preparation and implementation of the research which was conducted among 100 students from high school and vocational school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19606
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |