dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vlčková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:06:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T19:06:04Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1542
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat vnější prostředí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Toto téma jsem zpracovávala na základě dotazníkového šetření, kte-ré bylo prováděno u uchazečů o studium na vysoké školy (studenti středních školy) a také z části u stávajících studentů UTB. Smyslem mé práce bylo, aby získané poznatky byly pou-žity pro zlepšení vnější komunikace a vnějších vztahů UTB ve Zlíně se svými studenty, ab-solventy, uchazeči o studium a vlastně i širokou veřejností. Na základě výsledků analýzy a výzkumu jsem se snažila zhodnotit současnou situaci a případně navrhnout možná řešení pro zlepšení. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
819800 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
uchazeči o studium
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
vnější prostředí vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
candidates
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
university external environment
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing analysis of external setting on UTB |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my dissertation was to identify and analyze external environment of the Thomas Bata University in Zlin. I have compiled this topic on the base of questionnaire that was conducted among students applying to university studies (high school students) and partly also among current UTB's students. Meaning of my thesis was to use acquired knowledge for improving external communication and external relationships of UTB with its students, graduates, candidates and whole public. I tried to evaluate current situation on the base of results of the analysis and research and possibly suggest potential solutions for improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2745
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|