Projekt založení nového fitcentra v Olomouci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:59:12Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:59:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15433
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se na základě teoretických poznatků zabývá založením nového podnikatelského subjektu v Olomouci. S využitím analýz současného stavu na trhu služeb v oblasti fitness a následné syntézy je vytvořeno konkrétní řešení uvažovaného podniku. Poznatky z analytické části diplomové práce jsou využity nejen jako podklad pro koncipování konkrétních parametrů podniku, ale také jako základna pro stanovení vlastních cen poskytovaných služeb. Projektová část je věnována postupu založení podniku, definování vybraných informací, marketingovému mixu, zakladatelskému rozpočtu a finančnímu plánu s podrobnějším propočtem očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá zhodnocením případných rizik a související studií proveditelnosti. |
cs |
dc.format |
110 |
cs |
dc.format.extent |
1182554 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
právní formy podnikání
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
fitness
|
cs |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.subject |
Entrepreneur
|
en |
dc.subject |
Business
|
en |
dc.subject |
Legal Forms of Business
|
en |
dc.subject |
Planning
|
en |
dc.subject |
Business Plan
|
en |
dc.subject |
Financial Plan
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Services
|
en |
dc.subject |
Fitness
|
en |
dc.title |
Projekt založení nového fitcentra v Olomouci |
cs |
dc.title.alternative |
Project of a New Fitness Center Foundation in Olomouc City |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rýznar, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with foundation of a new business in Olomouc based on theoretical knowledge. The particular solution has been created having used analysis of the current status of the market in the area of fitness services and a subsequent synthesis. Knowledge gained in the analytical part of the thesis is used not only as a basis for setting of concrete parameters of the business but also as a basis for setting of prices for the services provided. The project part is dedicated to a business foundation process, defining of key information, marketing mix, business budget and a financial plan with more detailed computation of expected revenues. The closing part deals with evaluation of potential risks and related feasibility study. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21927
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account