Analýza nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Metelková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:40:47Z
dc.date.available 2012-03-09T09:40:47Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15506
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti nákupního chování a stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracovat analýzu zaměřenou na současné preference a trendy nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy. Pro tuto analýzu je využit dotazníkový výzkum a slepý test. Součástí bakalářské práce je analýza současné situace na trhu a také návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace se zákazníky. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 3347954 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject energetické nápoje cs
dc.subject káva cs
dc.subject dotazníkový výzkum cs
dc.subject slepý test cs
dc.subject customer buying behaviour en
dc.subject energy drinks en
dc.subject coffee en
dc.subject questionnaire research en
dc.subject blind experiment en
dc.title Analýza nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy cs
dc.title.alternative Analysis of customer purchasing behavior in the realm of energy drinks and coffee en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is oriented on the analysis of a consumer buying behaviour in the field of energy drinks and coffee. The aim of the theoretical part is to elaborate theoretical find-ings from the area of consumer buying behaviour and to state theoretical solutions for elaboration of the practical part. The aim of the practical part of the bachelor thesis is to work out an analysis oriented on current preferences and trends towards consumer buying behaviour in the field of energy drinks and coffee. The analysis is realized by a question-naire research and a blind experiment. The bachelor thesis also contains the analysis of current situation on the market and suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication with customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22293
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
metelková_2011_bp.pdfBlocked 3.192Mb PDF View/Open
metelková_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
metelková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account