Analýza nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Metelková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:40:47Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:40:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15506
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti nákupního chování a stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je vypracovat analýzu zaměřenou na současné preference a trendy nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy. Pro tuto analýzu je využit dotazníkový výzkum a slepý test. Součástí bakalářské práce je analýza současné situace na trhu a také návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace se zákazníky. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
3347954 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
energetické nápoje
|
cs |
dc.subject |
káva
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový výzkum
|
cs |
dc.subject |
slepý test
|
cs |
dc.subject |
customer buying behaviour
|
en |
dc.subject |
energy drinks
|
en |
dc.subject |
coffee
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.subject |
blind experiment
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního chování v oblasti energetických nápojů a kávy |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer purchasing behavior in the realm of energy drinks and coffee |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is oriented on the analysis of a consumer buying behaviour in the field of energy drinks and coffee. The aim of the theoretical part is to elaborate theoretical find-ings from the area of consumer buying behaviour and to state theoretical solutions for elaboration of the practical part. The aim of the practical part of the bachelor thesis is to work out an analysis oriented on current preferences and trends towards consumer buying behaviour in the field of energy drinks and coffee. The analysis is realized by a question-naire research and a blind experiment. The bachelor thesis also contains the analysis of current situation on the market and suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication with customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22293
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account