dc.contributor.advisor |
Doňková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zatloukalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:03:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:03:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15529
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá psychosociálním vývojem dětí v batolecím věku. Snahou je zjistit, jak tento vývoj pozorují zdravotní pracovnice kojeneckého ústavu, zda vůbec a jakým způsobem sledují a vnímají určité odlišnosti projevů chování a prožívání dětí vyrůstajících v kolektivní péči, oproti dětem žijícím v rodinném prostředí. Hodnocení je provedeno formou testování hypotézy a pomocí naplňování stanovených dílčích cílů na základě polostrukturovaných rozhovorů se zdravotním personálem kojeneckého ústavu. Tato práce se dále zaměřuje na charakteristiku jednotlivých vývojových období, především na období batolecí, které postihuje vývoj poznávacích procesů, emoční, motorický vývoj a socializaci dítěte. Součástí bakalářské práce je také psychická deprivace v dětství, její jednotlivé projevy, historie, specifika psychické deprivace podmíněné kolektivní výchovou a možnosti nápravy |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
1022947 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
psychické procesy
|
cs |
dc.subject |
psychická deprivace
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
kojenecký ústav
|
cs |
dc.subject |
child evolution
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
mental processes
|
en |
dc.subject |
physical deprivation
|
en |
dc.subject |
institution education
|
en |
dc.subject |
infants' institution
|
en |
dc.title |
Psychosociální vývoj dětí v kojeneckém ústavu v batolecím věku |
cs |
dc.title.alternative |
Psychosocial development of children in the institute for infants |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vízdal, František |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on psycho-social evolution of a child in toddle age. The aim is to find out how the nurses look at this evolution, if and how they perceive particular differences between behavior of children growing up in collective care and children living in family live. The evaluation is made through test hypothesis and by fulfilling the partial goals using half-structured interviews with medical staff of the infant institution. Further this work focuses on characteristics of particular evolution periods, namely on toddle age, which influences the evolution of cognitive processes, emotional, motive evolution and child socialization. Part of the thesis is also mental deprivation in childhood, its particular perceives, history, specifications of mental deprivation, caused by collective education, and possibilities of resolution. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18828
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
adoptivní rodina
|
cs |
local.subject |
rodiče
|
cs |
local.subject |
psychologie
|
cs |
local.subject |
adoptive family
|
en |
local.subject |
parents
|
en |
local.subject |
psychology
|
en |