Zhodnocení přípravy a realizace projektu Percipio exhibition

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zhodnocení přípravy a realizace projektu Percipio exhibition

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bradáčová, Andrea
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:36:12Z
dc.date.available 2012-03-09T10:36:12Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15569
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením příprav a realizace projektu Percipio exhibition. V teoretické části jsou popsány základy projektového řízení a jeho hlavní prostředky. Dále se tato část věnuje event marketingu a jeho zásadám. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých částí projektu z hlediska event marketingu s prvky projektového řízení. Vý-sledkem je hodnocení dle stanovených kritérií a návrh zlepšení do budoucna. cs
dc.format 56 s., 9 s. přílohy cs
dc.format.extent 1915782 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Percipio exhibition cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject projekt cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject životní cyklus pro-jektu cs
dc.subject cíle projektu cs
dc.subject metoda SMART cs
dc.subject logický rámec cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject ne-zisková organizace cs
dc.subject Canisterapeutické centrum ve Zlíně cs
dc.subject Percipio exhibition en
dc.subject Event Marketing en
dc.subject Event en
dc.subject Project en
dc.subject Project Management en
dc.subject Project life cycle en
dc.subject Project aims en
dc.subject SMART method en
dc.subject logical framework en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Target market en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject Canistherapy Centre in Zlin en
dc.title Zhodnocení přípravy a realizace projektu Percipio exhibition cs
dc.title.alternative Evaluation of Preparation and Implementation of the Percipio Exhibition Project en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the assessment of preparation and realization of Percipio exhibition project. Firstly, there are in theoretical part the basics of project management and its main tool described as well as the event marketing with its main principles. Then, the practical part is dedicated to analysis of each part of Percipio project regarding event marketing and project management. Based on the given criteria the recommendations for future improvements are worked out. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18736
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bradáčová_2011_bp.pdf 1.827Mb PDF View/Open
bradáčová_2011_vp.doc 97.5Kb Microsoft Word View/Open
bradáčová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account