Marketingové komunikace webových stránek zaměřených na ženy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace webových stránek zaměřených na ženy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Vočadlo, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:06:35Z
dc.date.available 2012-03-09T11:06:35Z
dc.date.issued 2011-09-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15617
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb webových stránek určených ženám. Cílem analýzy je zjistit, zda služby, které webové stránky určené ženám pro své uživatele poskytují, ovlivňují návštěvnost těchto webů. Teoretická část se věnuje historii a vývoji Internetu v České republice, možnostem měření návštěvnosti, a zájmům a chování žen na Internetu. V praktické části jsou analyzovány služby vybraných webových stránek pro ženy a na základě poznatků jsou v projektové části navržena zlepšení služeb jednoho vybraného webu, která by dle výsledků analýzy měla vést ke zvýšení návštěvnosti dané webové stránky. cs
dc.format 101 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5225807 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový portál cs
dc.subject analýza služeb cs
dc.subject komparativní analýza cs
dc.subject ženy cs
dc.subject Internet cs
dc.subject Internet portal en
dc.subject analysis of service en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject women en
dc.subject Internet en
dc.title Marketingové komunikace webových stránek zaměřených na ženy cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Websites for Women en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the analysis of services on websites for women. The aim of this analysis is to determine, if services, which the websites for women provide for their users, have affect audience. The theoretical part deals with the history and development of the Internet in the Czech Republic, audience measurement options, and interests and behavior of women on the Internet. In the practical part are analyzed services of selected Web sites for women and on the basis of knowledge are in part of a project recommended changes to improve the services of one selected website, which according to the results of the analysis should lead to increase audience on the website. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18670
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vočadlo_2011_dp.pdf 4.983Mb PDF View/Open
vočadlo_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
vočadlo_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account