dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vočadlo, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:06:35Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:06:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15617
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb webových stránek určených ženám. Cílem analýzy je zjistit, zda služby, které webové stránky určené ženám pro své uživatele poskytují, ovlivňují návštěvnost těchto webů. Teoretická část se věnuje historii a vývoji Internetu v České republice, možnostem měření návštěvnosti, a zájmům a chování žen na Internetu. V praktické části jsou analyzovány služby vybraných webových stránek pro ženy a na základě poznatků jsou v projektové části navržena zlepšení služeb jednoho vybraného webu, která by dle výsledků analýzy měla vést ke zvýšení návštěvnosti dané webové stránky. |
cs |
dc.format |
101 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5225807 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový portál
|
cs |
dc.subject |
analýza služeb
|
cs |
dc.subject |
komparativní analýza
|
cs |
dc.subject |
ženy
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Internet portal
|
en |
dc.subject |
analysis of service
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
women
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace webových stránek zaměřených na ženy |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Websites for Women |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of services on websites for women. The aim of this analysis is to determine, if services, which the websites for women provide for their users, have affect audience. The theoretical part deals with the history and development of the Internet in the Czech Republic, audience measurement options, and interests and behavior of women on the Internet. In the practical part are analyzed services of selected Web sites for women and on the basis of knowledge are in part of a project recommended changes to improve the services of one selected website, which according to the results of the analysis should lead to increase audience on the website. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18670
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|