Hospodaření žáků s finančními prostředky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hospodaření žáků s finančními prostředky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Indrová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:14:24Z
dc.date.available 2012-03-09T11:14:24Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15631
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá hospodařením žáků s finančními prostředky a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny informace týkající se peněz, psychologických teorií, finanční výchovy a způsobů získávání peněz. Pozornost je věnována také finanční gramotnosti a několika málo knihám, které se touto problematikou zabývají. Praktická část je zaměřena na zkoumání rozdílů v hospodaření žáků s finančními prostředky na druhém stupni základní školy. cs
dc.format 85 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 18601568 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject peníze cs
dc.subject děti cs
dc.subject výchova cs
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject money en
dc.subject children en
dc.subject education en
dc.subject financial literacy en
dc.title Hospodaření žáků s finančními prostředky cs
dc.title.alternative Ability of students to manage their own finances en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the way students manage their finances and is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part information is included relating to money, psychological theory, financial education and methods of attaining money. Attention is also paid to financial literacy and several smaller books, which deal with this topic. The practical part is focused on researching the differences in the way students manage their finances at the second level of primary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19250
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
indrová_2011_dp.pdf 17.73Mb PDF View/Open
indrová_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
indrová_2011_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account