Hodnocení žáků na SŠOT, s.r.o. ve Zlíně a posouzení objektivity klasifikace pomocí didaktického testu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení žáků na SŠOT, s.r.o. ve Zlíně a posouzení objektivity klasifikace pomocí didaktického testu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Holá, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:15:45Z
dc.date.available 2010-07-13T19:15:45Z
dc.date.issued 2006-06-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1563
dc.description.abstract Tato bakalářská práce obsahuje hodnocení žáků na Střední škole obchodně technické ve Zlíně a posouzení objektivity klasifikace pomocí didaktického testu. V teoretické části je popsána problematika systému hodnocení žáků na našich středních školách a základní charakteristiky při tvorbě didaktického testu. Výzkumná a praktická část je zaměřena na konstrukci a ověření didaktického testu, který byl testován ve třech různých studijních oborech naší školy a úspěšně evaluován. Výsledky testu a posouzení objektivity klasifikace jsou shrnuty v tabulkách č. 5 - 8. cs
dc.format 40 cs
dc.format.extent 257404 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject hodnocení cs
dc.subject didaktický test cs
dc.subject objektivita cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject evaluation en
dc.subject achievement test en
dc.subject objectivity en
dc.subject classification en
dc.title Hodnocení žáků na SŠOT, s.r.o. ve Zlíně a posouzení objektivity klasifikace pomocí didaktického testu cs
dc.title.alternative Evalution of pupils on Business Technical Secondary School in Zlín and contrasts of objectivity classification by means of an achievement test en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ostravský, Jan
dc.date.accepted 2006-06-29
dc.description.abstract-translated This barchelor degree graduation thesis contains evalution of pupils on Business Technical Secondary School in Zlín and contrasts of objectivity classification by means of an achievement test. In the theoretical part is describes relevant question of eveluation system for pupils on our secondary schools and the basic characterizations on a production of the achievement test. The experimental and practical parts are intented on a construction and verification of the achievement test. The test was used for testing of three different branches of our secondary school and successfully evaluated. All results of this barchelor thesis can be seen at the tablets 5 - 8. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4227
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade B
local.subject hodnocení žáků cs
local.subject střední školy cs
local.subject evaluation of school children en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
holá_2006_bp.pdfBlocked 251.3Kb PDF View/Open
holá_2006_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
holá_2006_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account