Syndrom vyhoření u pedagogů předškolního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření u pedagogů předškolního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vávrová, Soňa
dc.contributor.author Stuchlíková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:34:15Z
dc.date.available 2012-03-09T11:34:15Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15662
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám syndromem vyhoření u pracovníků pomáhajících profesí. Tematicky jsem ji zaměřila na pedagogy předškolního vzdělávání jako na jednu z rizikových skupin ohroženou danou problematikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje charakteristiku povolání pedagoga předškolního vzdělávání. Dále popisuje syndrom vyhoření, který je v posledních několika letech hodně užívaný právě v souvislosti s pomáhajícími profesemi, jeho příznaky a projevy. Důležitou součástí této práce je i kapitola o prevenci syndromu vyhoření a každodenní duševní hygieny. V praktické části se snažím tyto dva stěžejní pojmy práce spojit, a proto jsem se rozhodla provést výzkumné šetření v předškolních zařízeních na Zlínsku. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 2509097 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject pedagog předškolního vzdělávání cs
dc.subject předškolní zařízení cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject prevence cs
dc.subject duševní hygiena cs
dc.subject helping professions en
dc.subject preschool teacher education en
dc.subject preschools en
dc.subject burnout prevention en
dc.subject mental hygiene en
dc.title Syndrom vyhoření u pedagogů předškolního vzdělávání cs
dc.title.alternative Burnout among teachers of preschool education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated In my thesis I deal with burnout of staff to assist profes-network. Thematically, I had focused on early childhood education teachers as one of the risk groups vulnerable to this topic. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part includes occupational characteristics of teaching pre-school education. It also describes burnout, which in the past few years much used specifically in connection with the helping professions, its signs and symptoms. An important part of this work is a chapter on the prevention of burnout and mental hygiene every day. In practice I try these two core concepts work together, so I finally decided to make research work in preschools in Zlin. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19775
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stuchlíková_2011_bp.pdf 2.392Mb PDF View/Open
stuchlíková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
stuchlíková_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account