Syndrom vyhoření u pedagogů předškolního vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vávrová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Stuchlíková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:34:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:34:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15662
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám syndromem vyhoření u pracovníků pomáhajících profesí. Tematicky jsem ji zaměřila na pedagogy předškolního vzdělávání jako na jednu z rizikových skupin ohroženou danou problematikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje charakteristiku povolání pedagoga předškolního vzdělávání. Dále popisuje syndrom vyhoření, který je v posledních několika letech hodně užívaný právě v souvislosti s pomáhajícími profesemi, jeho příznaky a projevy. Důležitou součástí této práce je i kapitola o prevenci syndromu vyhoření a každodenní duševní hygieny. V praktické části se snažím tyto dva stěžejní pojmy práce spojit, a proto jsem se rozhodla provést výzkumné šetření v předškolních zařízeních na Zlínsku. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
2509097 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
pedagog předškolního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní zařízení
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
duševní hygiena
|
cs |
dc.subject |
helping professions
|
en |
dc.subject |
preschool teacher education
|
en |
dc.subject |
preschools
|
en |
dc.subject |
burnout prevention
|
en |
dc.subject |
mental hygiene
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření u pedagogů předškolního vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Burnout among teachers of preschool education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I deal with burnout of staff to assist profes-network. Thematically, I had focused on early childhood education teachers as one of the risk groups vulnerable to this topic. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part includes occupational characteristics of teaching pre-school education. It also describes burnout, which in the past few years much used specifically in connection with the helping professions, its signs and symptoms. An important part of this work is a chapter on the prevention of burnout and mental hygiene every day. In practice I try these two core concepts work together, so I finally decided to make research work in preschools in Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19775
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account