dc.contributor.advisor |
Gindl-Tatárová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Bílová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:58:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:58:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15694
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá inspirací tvůrců fantasy a sci-fi žánrů mytologickými příběhy a symbolikou. Pokusila jsem se alespoň okrajově nahlédnout na význam mytologie v historii lidstva a na migraci mýtů. Obě tato témata demonstruji na rozboru filmů Constantine (Francis Lawrence, 2005) a Fontána (Darren Aronofsky, 2006). |
cs |
dc.format |
46 stran |
cs |
dc.format.extent |
893535 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mytologie
|
cs |
dc.subject |
mýty
|
cs |
dc.subject |
symbolika
|
cs |
dc.subject |
fantazie
|
cs |
dc.subject |
Constantine
|
cs |
dc.subject |
Fontána
|
cs |
dc.subject |
mythology
|
en |
dc.subject |
myths
|
en |
dc.subject |
symbolism
|
en |
dc.subject |
fantasy
|
en |
dc.subject |
Constantine
|
en |
dc.subject |
The Fountain
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Propojení mytologie a fantazie s obrazem reálného světa ve filmu 2. Praktická část: Cesta domů - dokument o poválečném putování, délka minimálně 20 min., režie |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Connection of Mythology and Fantasy with the Image of the Real World in Film 2. Practical Part: The Road Home - Documentary Film about Post-war Migration - Directing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvořáčková, Markéta |
|
dc.contributor.referee |
Párnický, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the creators of fantasy and sci-fi genres being inspired by mythological stories and symbolism. I tried to at least marginally look upon the importance of mythology in human history and migration of myths. I demonstrate both of these topics through an analysis of the films Constantine (Francis Lawrence, 2005) and The Fountain (Darren Aronofsky, 2006). |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
20096
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|