Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků
Author: Baťa, Roman
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků. Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkuren-ceschopnosti a většího podílu na trhu a také zvýšit spokojenost svých zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15702
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
baťa_2011_dp.pdfBlocked 3.045Mb PDF
baťa_2011_vp.zip 26.47Kb Unknown View/Open
baťa_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account