Školní vzdělávací program jako profilace mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Staňková, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T13:02:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T13:02:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15757
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vytváření školního vzdělávacího programu v mateřské škole. Teoretická část se zabývá Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání jako výchozím a závazným dokumentem, specifikuje základní vzdělávací oblasti předškolního vzdělávání. Praktická část se zabývá tvorbou školního vzdělávacího programu z pohledu řídícího pracovníka školy a její součástí je dotazníkové šetření v mateřských školách. Cílem je zmapovat zkušenosti při práci s novými Školními vzdělávacími programy pro předškolní vzdělávání. |
cs |
dc.format |
80 |
cs |
dc.format.extent |
702091 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
profilace školy
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
Preschool education
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
general educational program
|
en |
dc.subject |
school training program
|
en |
dc.subject |
school profile
|
en |
dc.subject |
key competence
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Školní vzdělávací program jako profilace mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
School training program as a nursery school profile |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on creating the school training program at nursery school.The theoretical part covers general educational program as a basic and valid document and specifies basic educational fields of a preschool education. Practical part deals with creation of the school educational program from the point of view of school's top management and it contains a questionnaire research among several nursery schools. The aim of this thesis is to identify experiences while working with new school educational programs. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19770
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
educational programs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account