dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Dobšíčková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T13:59:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T13:59:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15833
|
|
dc.description.abstract |
V posledních letech vzrůstá rezistence spotřebitelů vůči reklamním sdělením, která jsou podávána tradiční masovou formou. Z výzkumů vyplývá, že až 70 % nákupních rozhodnutí je učiněno přímo na prodejní ploše. K tomu, aby toto rozhodnutí bylo věnováno výrobku, který chceme, je potřeba zákazníka správně oslovit. Důležitý komunikačním prvkem jsou proto POP materiály, které dokážou podnítit zákazníkovu zvědavost a dát mu dostatek informací, aby se mohl o nákupu daného výrobku jednoduše rozhodnout. V České republice je oblast in-store komunikace stále na vzestupu. Je to však růst pozvolný nejenom po stránce finanční, ale také obsahové. Mnoho výrobců dosud neumí své výrobky propagovat koncepčním způsobem, který využívá synergie marketingových nástrojů. Teoretická část práce dává podklad ke všem možnostem využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část pak analyzuje současný stav in-store komunikace v ČR po-mocí výzkumů organizace POPAI CE a vlastního pozorování kampaně v jednotlivých ma-loobchodních jednotkách. Na základě výsledků analýzy se snaží dát návrhy efektivního řešení. |
cs |
dc.format |
74 s (113 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3483441 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
POP prostředky
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
Keywords: sales promotion
|
en |
dc.subject |
in-store communication
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
retailing
|
en |
dc.title |
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
In recent years, the resistance of consumers to advertising messages, which are given by traditional mass, increases. Researches show that up to 70% of buying decisions are made right on the sales floor. In order to make this decision devoted to a specific product, it is needed to address a customer in the right way. Therefore POP materials are very important communication element, which are able to stimulate customer's curiosity and give him enough information so that he can decide easily about purchasing the product. The Czech Republic is a region where the in-store communication is still on the rise. But it is not only slow growth in terms of financial investments but also in the terms of the right content. Many manufacturers cannot still promote their products in a conceptual way, which uses the synergy of marketing tools. The theoretical section provides the basis for all potential uses of sales promotion in retail sales. The practical part analyzes the in-store communication in the Czech Republic on the grounds of researches led by POPAI CE organization and own observation of campaigns in retail Based on the results of the analysis, the practical part tries to make some suggestions how to promote effectively. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18740
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|