Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Gajdůšková, Linda
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:18:37Z
dc.date.available 2012-03-09T14:18:37Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15866
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na činnosti spojené s obchodním oddělením firmy. Hlavními vytyčenými cíli projektu je poskytnout lepší informace pro potřeby vedení firmy AB spol. s r.o. v orientaci na trhy a vytvoření vhodnější obchodní strategie zaměřené na zákazníky. Diplomový projekt se zabývá vyhodnocením efektivity zákazníků, firemních středisek, ale také vyhodnocením jednotlivých obchodníků. Navrhuje postupy zjišťování výsledků obchodního oddělení, které nebylo ve firmě AB spol. s r.o. prováděno. Snaží se o účelnější využití stávajících pracovníků obchodního oddělení. Doporučuje strukturovanější odměňovací řád přinášející větší motivaci. V poslední části jsou shrnuty jak finanční, tak nefinanční přínosy daného diplomového pro-jektu. cs
dc.format 109 s. (20 848 znaků) cs
dc.format.extent 3325961 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Hrubá marže cs
dc.subject krycí příspěvek cs
dc.subject alokace nákladů cs
dc.subject přímé náklady cs
dc.subject režijní náklady cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject prémie cs
dc.subject Gross margin en
dc.subject Contribution margin en
dc.subject Costs allocation en
dc.subject Direct costs en
dc.subject Overhead costs en
dc.subject Remuneration en
dc.subject Bonuses en
dc.title Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek cs
dc.title.alternative Involving of sales department activities in AB, s.r.o. company because of changes in market conditions en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The present thesis focuses on the sales department activities. The main stated objectives of the project involve the provision of better information as might be necessary for the AB?s management in their market orientation, and creating a suitable business, customer-oriented strategy. Furthermore, the thesis project analyses the efficiency of customers, company?s centres, and salespersons. It suggests methods of obtaining results by the sales department which have not been implemented in AB so far. It offers ideas how to use the existing sales staff more effectively. It recommends a more structured system of remuneration which is expected to motivate staff to work harder. The last part of the thesis summarises both financial and non-financial benefits of the thesis project. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21542
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
gajdůšková_2011_dp.pdfBlocked 3.171Mb PDF View/Open
gajdůšková_2011_vp.pdf 33.89Kb PDF View/Open
gajdůšková_2011_op.pdf 36.83Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account