Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Gajdůšková, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:18:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:18:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15866
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na činnosti spojené s obchodním oddělením firmy. Hlavními vytyčenými cíli projektu je poskytnout lepší informace pro potřeby vedení firmy AB spol. s r.o. v orientaci na trhy a vytvoření vhodnější obchodní strategie zaměřené na zákazníky. Diplomový projekt se zabývá vyhodnocením efektivity zákazníků, firemních středisek, ale také vyhodnocením jednotlivých obchodníků. Navrhuje postupy zjišťování výsledků obchodního oddělení, které nebylo ve firmě AB spol. s r.o. prováděno. Snaží se o účelnější využití stávajících pracovníků obchodního oddělení. Doporučuje strukturovanější odměňovací řád přinášející větší motivaci. V poslední části jsou shrnuty jak finanční, tak nefinanční přínosy daného diplomového pro-jektu. |
cs |
dc.format |
109 s. (20 848 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3325961 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Hrubá marže
|
cs |
dc.subject |
krycí příspěvek
|
cs |
dc.subject |
alokace nákladů
|
cs |
dc.subject |
přímé náklady
|
cs |
dc.subject |
režijní náklady
|
cs |
dc.subject |
odměňování
|
cs |
dc.subject |
prémie
|
cs |
dc.subject |
Gross margin
|
en |
dc.subject |
Contribution margin
|
en |
dc.subject |
Costs allocation
|
en |
dc.subject |
Direct costs
|
en |
dc.subject |
Overhead costs
|
en |
dc.subject |
Remuneration
|
en |
dc.subject |
Bonuses
|
en |
dc.title |
Projekt konsolidace obchodních činností firmy AB spol. s r.o. na základě změn tržních podmínek |
cs |
dc.title.alternative |
Involving of sales department activities in AB, s.r.o. company because of changes in market conditions |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrazdilová Bočková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis focuses on the sales department activities. The main stated objectives of the project involve the provision of better information as might be necessary for the AB?s management in their market orientation, and creating a suitable business, customer-oriented strategy. Furthermore, the thesis project analyses the efficiency of customers, company?s centres, and salespersons. It suggests methods of obtaining results by the sales department which have not been implemented in AB so far. It offers ideas how to use the existing sales staff more effectively. It recommends a more structured system of remuneration which is expected to motivate staff to work harder. The last part of the thesis summarises both financial and non-financial benefits of the thesis project. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21542
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account