dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Zamazalová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:42:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15904
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na definování zátěží, které vedou k asociálnímu chování mladistvých a možnosti pomoci. V teoretické části jsou uvedeny poruchy chování, zátěže, se kterými se setkává mladistvý. Dále je zde popsána rodina, její funkce a výchova. Podrobně je představen státní i nestátní sektor zabývající se péčí a pomocí zejména na úseku práce s dětmi a mládeží. V praktické části jsou uvedeny čtyři kazuistiky. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
310195 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mladistvý
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
zátěže
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
Juvenile
|
en |
dc.subject |
conduct disorder
|
en |
dc.subject |
loads
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
help
|
en |
dc.title |
Pomoc asociálnímu mladistvému, v jeho zátěžích, hledání východisek v praxi |
cs |
dc.title.alternative |
Help this kind of antisocial juvenile, his loads, finding solutions in practice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bakošová, Zlatica |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the final essay is to define the predispositions to the asocial behaviour amongst teenagers and suggest possible help. The theoretical part describes conduct disorder and disstress, which teenagers face. This part also includes the description of the family and focuses on its main function and upbringing. Detailed analysis of the institutions (including both state and private sector), which try to offer help and care to childern and teenagers, is presented. The practical part describes four case studies. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18825
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
krizová intervence
|
cs |
local.subject |
krizová pomoc
|
cs |
local.subject |
crisis intervention
|
en |