Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bílek, Vlastimil
dc.contributor.author Němcová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:00:35Z
dc.date.available 2012-03-09T15:00:35Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15920
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena firma ŽPSV, a.s. a její nový produkt SAB. V této části jsem zpracovala a zhodnotila zvolené marketingové strategie. Na závěr jsem navrhla pro firmu ŽPSV a.s. vhodné marketingové strategie. cs
dc.format 63 s. (85 341 znaků) cs
dc.format.extent 9099572 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Beton s portlandským cementem cs
dc.subject struskoalkalický beton cs
dc.subject ?zelený beton? cs
dc.subject struska cs
dc.subject popílek cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Concrete with Portland cement en
dc.subject slag-alkaline concrete "green concrete? en
dc.subject slag en
dc.subject fly-ash en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie cs
dc.title.alternative Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis describes the design of a new product development of the concrete without the cement in the company ŽPSV a.s. based on the product tests and their strategies. The goal of this thesis is to find marketing strategies. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I described the design and the new product development, SWOT analysis and types of marketing strategies. In the practical part is introduced ŽPSV a.s. company and its new product SAB. In this section, I worked up and evaluated the chosen marketing strategies. Finally, I suggested to the company ŽPSV a.s. the appropriate marketing strategies. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21125
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
němcová_2011_bp.pdf 8.678Mb PDF View/Open
němcová_2011_vp.pdf 871.9Kb PDF View/Open
němcová_2011_op.pdf 736.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account