dc.contributor.advisor |
Bílek, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:00:35Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:00:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15920
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena firma ŽPSV, a.s. a její nový produkt SAB. V této části jsem zpracovala a zhodnotila zvolené marketingové strategie. Na závěr jsem navrhla pro firmu ŽPSV a.s. vhodné marketingové strategie. |
cs |
dc.format |
63 s. (85 341 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
9099572 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Beton s portlandským cementem
|
cs |
dc.subject |
struskoalkalický beton
|
cs |
dc.subject |
?zelený beton?
|
cs |
dc.subject |
struska
|
cs |
dc.subject |
popílek
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Concrete with Portland cement
|
en |
dc.subject |
slag-alkaline concrete "green concrete?
|
en |
dc.subject |
slag
|
en |
dc.subject |
fly-ash
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the design of a new product development of the concrete without the cement in the company ŽPSV a.s. based on the product tests and their strategies. The goal of this thesis is to find marketing strategies. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I described the design and the new product development, SWOT analysis and types of marketing strategies. In the practical part is introduced ŽPSV a.s. company and its new product SAB. In this section, I worked up and evaluated the chosen marketing strategies. Finally, I suggested to the company ŽPSV a.s. the appropriate marketing strategies. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21125
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|