dc.contributor.advisor |
Mikulová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Pálková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:22:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:22:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15957
|
|
dc.description.abstract |
Zvoleným tématem bakalářské práce je " Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní". Práce je rozdělena do dvou bloků teoretického a praktického. V první teoretické části se nachází vymezení terminologie a základních pojmů ke zvolenému tématu. V praktické části se věnuji konkrétně reálné situaci, na učilišti Va-lašské Klobouky, kde je proveden výzkum pomocí dotazníkové metody mezi kantory uči-liště. Následně práce obsahuje zhodnocení zjištěných poznatků a návrh na zefektivnění vyučování. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
3151847 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
LMD
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
LMD
|
en |
dc.subject |
specific learning disabbility
|
en |
dc.subject |
information technology
|
en |
dc.title |
Současné využití informačních technologií u dětí s LMD pro zvýšení efektivity vyučovaní |
cs |
dc.title.alternative |
The current usage of information technologies by children with LBD (Light Brain Dysfunction) aimed at increasing tuition efficiency. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with "Contemporary use of information technologies at children with LMD for more effective teaching". This work is divided into two parts -theoretical and practical. The first part describes terminology and basic terms related to this topic. The practical part deals with particular real situation at vocational school in Valašské Klobouky, the questionaire research is done among school teachers. Finally, the work evaluates gained knowledge and gives suggestions for more effective teaching. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18976
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
informační a komunikační technologie ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |