dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Galásková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:25:18Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:25:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15961
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav procesu získávání, výběru, přijetí a adaptaci obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperativa pojiš-ťovna, a.s., Vienna Insurance Group a navrhnout projekt k zlepšení tohoto současného sta-vu. Diplomová práce se v první částí zabývá rešerší literárních zdrojů, na jejímž základě byla zpracována analýza současného systému získávání, výběru, přijetí a adaptace obchod-ních zástupců. Dále byl zpracován projekt na školení účastníků výběrového řízení, patronů, zavedení motivačního systému odměn pro doporučení nových obchodních zástupců stáva-jícími zaměstnanci a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně výběrového řízení. |
cs |
dc.format |
104 (132 052 bez mezer) |
cs |
dc.format.extent |
6073380 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
získávání
|
cs |
dc.subject |
výběr
|
cs |
dc.subject |
přijetí a adaptace zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
acquisition
|
en |
dc.subject |
selection
|
en |
dc.subject |
adoption and adaptation of employees
|
en |
dc.title |
Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group |
cs |
dc.title.alternative |
A Project of Search and Selection Procedure of Sales Representatives in Kooperativa Pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přádka, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to evaluate the current state of the acquisition, selection, adoption and adaptation of business representatives of Central Moravia Agency in Kooperativa po-jišťovna, a.s, Vienna Insurance Group and to propose a project to improve the current si-tuation. Thesis in it's first part deals with the research of literary sources on which basis the analysis of the current system acquisition, selection, adoption and adaptation of sales was conducted In the next step the project of training for bidders, patrons and the introduction of incentive bonus system for new recommendations sales representatives and current employees recommendations for improving the level of competition was prepared. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21419
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
D |
|