dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Konůpková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:03:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:03:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15987
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií v oblasti cestovního ruchu v kraji Vyso-čina. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska k marketingovým komunika-cím, k cestovnímu ruchu a k marketingu cestovního ruchu. Důraz je kladen na komunikační strategii, které je věnována i praktická a projektová část. V praktické části je charakteri-zován kraj Vysočina s důrazem na cestovní ruch. V této oblasti je provedena analýza sou-časného stavu, po které následuje i analýza vnějšího prostředí PESTEL a strategická situ-ační analýza SWOT doplněná kauzální analýzou. Dále jsou zde rozebrány komunikační aktivity kraje v oblasti cestovního ruchu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komu-nikační strategie pro kraj Vysočina v oblasti cestovního ruchu, která se opírá o poznatky z praktické části. |
cs |
dc.format |
107 |
cs |
dc.format.extent |
3147904 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
kraj Vysočina
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Vysočina Tourism
|
cs |
dc.subject |
krajský úřad
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
The Vysočina Region
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing and communication mix
|
en |
dc.subject |
Vysočina Tourism
|
en |
dc.subject |
regional government
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy for the Department of Tourism in the Vysocina Region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis deals with the communication strategy of the tourism department in The Vy-sočina Region. A theoretical basis for marketing communications, tourism and marketing for tourism are mentioned in the theoretical section. Emphasis is placed on communication strategy which can be also found in the practical and project section. The characteristics of The Vysočina Region together with the characteristics of the tourism department and its communication activities are stated in the practical section. Analysis of curent situation in the field of tourism followed by the analysis of the macro-environment PESTEL and strategic situation analysis SWOT accompanied by causal analysis are also listed here. The project section involves a specific proposal of a communication strategy for the tourism department in The Vysočina Region which is based on the knowledge deduced from the practical section. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18399
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|