Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o.
Author: Kocourková, Magdalena
Advisor: Džavík, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s.r.o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury. Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s.r.o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s.r.o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16010
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 20970


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocourková_2011_bp.pdf 3.311Mb PDF View/Open
kocourková_2011_vp.pdf 764.0Kb PDF View/Open
kocourková_2011_op.pdf 855.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account