dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Macháček, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:21:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:21:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16015
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou stereoskopické technologie v audiovizuálním odvětví. První část práce je zaměřená na obecné aspekty lidského vnímání a důvody, proč je stereoskopie důležitá. Částečně jsou zde vysvětleny použité technické podklady a principy, na kterých stereoskopie funguje. Další částí je zmapováním historického vývoje stereoskopického filmu od počátků až do současnosti. Poslední část je věnována současnému stavu 3D technologií, možnostem projekcí, technologickým systémům a aktuálnímu stavu digitalizace českých kin s možností promítat ve 3D. V závěru je zde zmínka také o holografii a nadnesena je otázka budoucnosti a vývoje stereoskopického filmu. |
cs |
dc.format |
41 s. (49 817 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1379412 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
stereoskopie
|
cs |
dc.subject |
3D film
|
cs |
dc.subject |
holografie
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
projekce
|
cs |
dc.subject |
polarizace
|
cs |
dc.subject |
LCD
|
cs |
dc.subject |
barevné spektrum
|
cs |
dc.subject |
paralaxa
|
cs |
dc.subject |
konvergence
|
cs |
dc.subject |
stereoscopy
|
en |
dc.subject |
3D film
|
en |
dc.subject |
holography
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.subject |
projection
|
en |
dc.subject |
polarization
|
en |
dc.subject |
LCD
|
en |
dc.subject |
color spectrum
|
en |
dc.subject |
parallax
|
en |
dc.subject |
convergence
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Dimenze filmu 2. Praktická část: Hraný film, 23 min., kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Dimensions of Film 2. Practical Part: Live-action Film - Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Myslík, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with stereoscopic technologies in the audiovisual department. The first part focuses on general aspects of human perception and the reasons why is stereoscopy important. Are partly explained by the technical background and principles on which the stereoscopic works. Another part is mapping the historical development of stereoscopic film from its beginnings to the present. The last part is devoted to the current state of 3D technology, projection, technological systems and the current state of Czech cinema digital projection with 3D. At the end of this work there is also mention of holography and raised the question of future development, and stereoscopic film. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18890
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|