Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lorenz, Patrik
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:34:51Z
dc.date.available 2012-03-09T16:34:51Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16034
dc.description.abstract Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů. cs
dc.format 71 s. (93 448 znaků) cs
dc.format.extent 1168951 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject online marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject ATL cs
dc.subject BTL cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject focus group cs
dc.subject individuální hloubkový rozhovor cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject výzkumná agentura cs
dc.subject tazatel cs
dc.subject účastník výzkumu cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject online marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.subject ATL en
dc.subject BTL en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject focus group en
dc.subject depth interviews en
dc.subject social networking en
dc.subject research agency en
dc.subject the interviewer en
dc.subject research participant en
dc.title Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone cs
dc.title.alternative Using an Online Research in the Evaluation of Marketing Communications at Vodafone en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The subject submitted thesis is to analyze the use of online research of marketing communications in Vodafone and the possible involvement of social networks in this area. Theoretical part is devoted to marketing researches in general, particularly their online form. The practical part deals with both a description and analysis of concrete research of marketing communications in Vodafone, further suggests the possibility of their use and possible involvement of social networks in this research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18699
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
lorenz_2011_bp.pdf 1.114Mb PDF View/Open
lorenz_2011_vp.zip 74.17Kb Unknown View/Open
lorenz_2011_op.doc 135.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account