Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Smolková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:41:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16041
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s. |
cs |
dc.format |
109 s. |
cs |
dc.format.extent |
3616675 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of the company Lázně Slatinice a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grycová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of my master's thesis was propose a marketing plan for the Spa Slatinice. My master thesis is divided into two main parts: theoretica and practical part. The theretical part shows the characteristics of strategic marketing planning, strategic management process. The main part I focused on the particular marketing plan. The theoretical part provides key concepts and terminology of their mutual relations, which are necessary for understanding the issue. In the practical part I briefly described the organization and then I drawn up following analysis: macro/micro area. In the last part I have conducted a questionnaire survey and SWOT analysis. In the project part are set marketing objectives, marketing strategies and drawn up action plans for the Spa Slatinice. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21308
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account