Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Smolková, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:41:53Z
dc.date.available 2012-03-09T16:41:53Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16041
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s. cs
dc.format 109 s. cs
dc.format.extent 3616675 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject marketing planning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject time analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing plan of the company Lázně Slatinice a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Grycová, Michaela
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated The objective of my master's thesis was propose a marketing plan for the Spa Slatinice. My master thesis is divided into two main parts: theoretica and practical part. The theretical part shows the characteristics of strategic marketing planning, strategic management process. The main part I focused on the particular marketing plan. The theoretical part provides key concepts and terminology of their mutual relations, which are necessary for understanding the issue. In the practical part I briefly described the organization and then I drawn up following analysis: macro/micro area. In the last part I have conducted a questionnaire survey and SWOT analysis. In the project part are set marketing objectives, marketing strategies and drawn up action plans for the Spa Slatinice. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21308
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
smolková_2011_dp.pdf 3.449Mb PDF View/Open
smolková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
smolková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account