Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem |
Author: |
Brázda, Milan
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16090
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
20675
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account