dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Polakovičová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:20:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16100
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku jevů sebevraždy a sebepoškozování. V teoretické části se zaměřujeme u obou patologických jevů na jejich vysvětlení, klasifikaci a historický vývoj. Dále na jejich diagnostiku, léčbu a prevenci u věkové skupiny dětí a adolescentů. Empirická část práce je pak reprezentována dotazníkovým šetřením mezi žáky a studenty základních a středních škol, v němž jsme zjišťovali především jejich povědomí, zkušenosti, názory a postoje k dané problematice v současné době. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1235900 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebepoškozování
|
cs |
dc.subject |
sebevražda
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
adolescenti
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
léčba
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
self-harm
|
en |
dc.subject |
suicide
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
adolescents
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
treatment
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Sebepoškozování a sebevražda jako řešení životní krize, prostředí, situace |
cs |
dc.title.alternative |
Self-mutilation and Suicide as a Solution of the Life Crisis, the Environment, the Situation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šebek, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is focused on suicide and self-harm phenomena. In the theoretical part we attempted to explain and classify both of them. Next we clarify diagnosis, therapy and prevention in the age group of children and adolescents. The empirical part is represented by a survey among pupils and students of primary and secondary schools. We found out their contemporary knowledges, opinions, attitudes and experiences. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18353
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|