Propagace webu online zejména formou SEM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace webu online zejména formou SEM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Sláma, Ondřej
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:13:55Z
dc.date.available 2012-03-09T18:13:55Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16121
dc.description.abstract Diplomová práce se snaží praktickou cestou prozkoumat a ověřit platnost některých současných metod propagace internetové prezentace (webu). Zejména se zaměřuje na metody SEM (marketing ve vyhledávacích portálech a jejich reklamních sítích). Téma je zpracované komplexně od úplného začátku odhadem tematického zaměření webu, jeho momentální konkurencí na online trhu, zakoupením domény a vytvořením celého nového webu. SEM metody jsou přitom vedeny v patrnosti od samého počátku a po spuštění webu jsou na základě analýz ověřovány hypotézy a dále rozšiřovány možnosti online propagačních metod. cs
dc.format 119 s (203 415 znaků vč mezer) cs
dc.format.extent 4303707 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject internetová prezentace cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject Google cs
dc.subject Seznam cs
dc.subject reklama ve vyhledávačích cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject platba za proklik cs
dc.subject výkonnostní reklama cs
dc.subject Google AdWords cs
dc.subject Seznam Sklik cs
dc.subject internet en
dc.subject website en
dc.subject internet advertising en
dc.subject Google en
dc.subject Seznam en
dc.subject Search Engine Marketing en
dc.subject Search Engine Optimization en
dc.subject pay per click en
dc.subject performance marketing en
dc.subject Google AdWords en
dc.subject Seznam Sklik en
dc.title Propagace webu online zejména formou SEM cs
dc.title.alternative Online Promotion of Website Using Primarily SEM Methods en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Focusing on practical approach, aim of this thesis is to explore and test effectiveness of selected contemporary marketing methods of promoting a website. Primary focus has been placed on SEM (marketing within search engines and their advertising networks). Topic has been studied complexly from the very beginning by determining theme of the website, researching actual competition on the online market, purchasing a domain and creating whole new website. All those steps have been carried out careful with SEM methods compliance in mind. After the website launch analysis have been carried out to verify hypotheses and to further expand possible use of online marketing methods. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18603
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sláma_2011_dp.pdf 4.104Mb PDF View/Open
sláma_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
sláma_2011_op.zip 89.69Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account