dc.contributor.advisor |
Podzimek, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Vlk, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:40:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16165
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ?Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu? se zabývá systematickou analýzou a realizací projektového návrhu zamýšleného podnikatelského záměru společnosti MAHAVISNU ENERGY s.r.o. v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl celé práce, kterým je úspěšná implementace vytvořené strategie, předkládá proces, pomocí kterého jsou proměněny marketingové, realizační, projektové, analyzující teze a plány na akceschopné úkoly tak, aby úspěšně splnily plánované a stanovené cíle. Obsah práce se dělí na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je především výkladem a definicí ekonomických pojmů souvisejících s marketingovou analýzou, strategií, projektovým řízením, investičním rozhodováním a analýzou ekonomickou i finanční. Důraz se klade i na objasnění schopnosti alokace zdrojů tak, aby došlo k dosažení jejich co nejlepších, nejefektivnějších účinků. V této části se jedná i o objasnění pojmů souvisejících s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů EU a samotným operačním programem. Analytická část ? konkretizuje i zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Od základních informací o žadateli, přes komplexní studii výchozího stavu, projektového záměru, konkretizace celého investičního projektu, si práce klade za úkol předložit úplnou marketingovou analýzu. Sekvenční rozpracování začíná popisem její nulové a investiční varianty, identifikuje strategii, možnosti, rizika, předkládá odhad poptávky, analýzu konkurence a sestavení marketingového mixu. Projektová část ? plynně navazuje a vychází z části analytické, jejich dat, návrhů a informací. Formuluje a rozpracovává návrh od technického řešení samotné stavby přes sestavení časového harmonogramu, až po nezbytné personální obsazení a marketing celého investičního projektu. Závěrečnou část tvoří finanční a ekonomické hodnocení, nezbytná kalkulace jak možných provozních příjmů tak i výdajů. Projektovou část uzavírá výklad a definice rizik, které ovlivňují její interní strukturu i produktivitu organizace, a identifikuje jejich závažnost a důsledky. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
3353142 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční analýza
|
cs |
dc.subject |
ekonomická analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
Regionální operační program Střední Morava
|
cs |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
financial analysis
|
en |
dc.subject |
economic analysis
|
en |
dc.subject |
risk assesment
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
Regional Operational Programme Central Moravia
|
en |
dc.title |
Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation Project of Hotel Centre Sport Construction From Regional Operational Programme Funds |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis ?Construction project of the hotel complex Sport from the resources of the operational programme? deals with a systematic analysis and implementation of the project proposal of the intended business plan by MAHAVISNU ENERGY s.r.o. in the field of tourism. The main objective of the presented work is a successful implementation of developed strategy. It submitted the process that enables marketing, implementation, pro-ject and analytic proposition to be transformed into operational tasks so that they success-fully meet the planned and set objectives. Content of the work is divided into theoretical, analytical and project parts. Theoretical part is an interpretation and definiton of economic terms related to the marketing analysis, strategy, project management, investment decisions and economic and financial analysis. Emphasis is on clarification of the ability to allocate the resources in order to achieve their best effects. This part also deals with an interpretation of terms related to redistribution of finances through EU and the operational programme itself. Analytical part particularizes in the main but also includes insertion of the project in a relevant category of the Regional Operational Programme Střední Morava (Central Moravia). The objective of the thesis is to present a complete maketing analysis from basic information on applicant through a complex study on default status to project plan to instance of the whole investment plan. Sequentional elaboration starts with the description of zero and investment option, identifies the strategy, possibilities, risks, submitted demand estimate, competitor and substitutes analysis and composition of a marketing mix. Project part fluently follows and is based on the analytical part. It uses its data, proposals and information. It lays down and futher elaborates the draft of the idea from technical solution of the proper construction through building a schedule to necessary staffing and marketing of the whole investment project. The final part is financial and economical assessment, necessary calculations of the both operating income and outcome. Project part is concluded by a commentary and definition of risks that affect both internal structure of the project part and productivity of the organization. It identifies their relevance and effects. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21983
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|