Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podzimek, Jan
dc.contributor.author Vlk, Marek
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:40:24Z
dc.date.available 2012-03-09T18:40:24Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16165
dc.description.abstract Diplomová práce ?Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu? se zabývá systematickou analýzou a realizací projektového návrhu zamýšleného podnikatelského záměru společnosti MAHAVISNU ENERGY s.r.o. v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl celé práce, kterým je úspěšná implementace vytvořené strategie, předkládá proces, pomocí kterého jsou proměněny marketingové, realizační, projektové, analyzující teze a plány na akceschopné úkoly tak, aby úspěšně splnily plánované a stanovené cíle. Obsah práce se dělí na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je především výkladem a definicí ekonomických pojmů souvisejících s marketingovou analýzou, strategií, projektovým řízením, investičním rozhodováním a analýzou ekonomickou i finanční. Důraz se klade i na objasnění schopnosti alokace zdrojů tak, aby došlo k dosažení jejich co nejlepších, nejefektivnějších účinků. V této části se jedná i o objasnění pojmů souvisejících s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů EU a samotným operačním programem. Analytická část ? konkretizuje i zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Od základních informací o žadateli, přes komplexní studii výchozího stavu, projektového záměru, konkretizace celého investičního projektu, si práce klade za úkol předložit úplnou marketingovou analýzu. Sekvenční rozpracování začíná popisem její nulové a investiční varianty, identifikuje strategii, možnosti, rizika, předkládá odhad poptávky, analýzu konkurence a sestavení marketingového mixu. Projektová část ? plynně navazuje a vychází z části analytické, jejich dat, návrhů a informací. Formuluje a rozpracovává návrh od technického řešení samotné stavby přes sestavení časového harmonogramu, až po nezbytné personální obsazení a marketing celého investičního projektu. Závěrečnou část tvoří finanční a ekonomické hodnocení, nezbytná kalkulace jak možných provozních příjmů tak i výdajů. Projektovou část uzavírá výklad a definice rizik, které ovlivňují její interní strukturu i produktivitu organizace, a identifikuje jejich závažnost a důsledky. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 3353142 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject časová analýza cs
dc.subject finanční analýza cs
dc.subject ekonomická analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject Regionální operační program Střední Morava cs
dc.subject time analysis en
dc.subject financial analysis en
dc.subject economic analysis en
dc.subject risk assesment en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject demand en
dc.subject Regional Operational Programme Central Moravia en
dc.title Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu cs
dc.title.alternative Implementation Project of Hotel Centre Sport Construction From Regional Operational Programme Funds en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated Diploma thesis ?Construction project of the hotel complex Sport from the resources of the operational programme? deals with a systematic analysis and implementation of the project proposal of the intended business plan by MAHAVISNU ENERGY s.r.o. in the field of tourism. The main objective of the presented work is a successful implementation of developed strategy. It submitted the process that enables marketing, implementation, pro-ject and analytic proposition to be transformed into operational tasks so that they success-fully meet the planned and set objectives. Content of the work is divided into theoretical, analytical and project parts. Theoretical part is an interpretation and definiton of economic terms related to the marketing analysis, strategy, project management, investment decisions and economic and financial analysis. Emphasis is on clarification of the ability to allocate the resources in order to achieve their best effects. This part also deals with an interpretation of terms related to redistribution of finances through EU and the operational programme itself. Analytical part particularizes in the main but also includes insertion of the project in a relevant category of the Regional Operational Programme Střední Morava (Central Moravia). The objective of the thesis is to present a complete maketing analysis from basic information on applicant through a complex study on default status to project plan to instance of the whole investment plan. Sequentional elaboration starts with the description of zero and investment option, identifies the strategy, possibilities, risks, submitted demand estimate, competitor and substitutes analysis and composition of a marketing mix. Project part fluently follows and is based on the analytical part. It uses its data, proposals and information. It lays down and futher elaborates the draft of the idea from technical solution of the proper construction through building a schedule to necessary staffing and marketing of the whole investment project. The final part is financial and economical assessment, necessary calculations of the both operating income and outcome. Project part is concluded by a commentary and definition of risks that affect both internal structure of the project part and productivity of the organization. It identifies their relevance and effects. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21983
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vlk_2011_dp.pdfBlocked 3.197Mb PDF View/Open
vlk_2011_vp.pdf 1.023Mb PDF View/Open
vlk_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account