Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností |
Author: |
Lišková, Michaela
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá fenoménem a mechanismy virálního marketingu a zaměřuje se na vnímání této marketingové techniky odbornou marketingovou veřejností. Analytická část práce se věnuje výzkumu na toto téma. Popisuje průběh a data získána kvalitativní (focus group) a kvantitativní (dotazníkové šetření) metodou. Na základě dat získaných z výzkumu je stanoven návrh na tvorbu virální zprávy pro konkrétní firmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16273
|
Date:
|
2011-04-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18575
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account