Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností
Author: Lišková, Michaela
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zabývá fenoménem a mechanismy virálního marketingu a zaměřuje se na vnímání této marketingové techniky odbornou marketingovou veřejností. Analytická část práce se věnuje výzkumu na toto téma. Popisuje průběh a data získána kvalitativní (focus group) a kvantitativní (dotazníkové šetření) metodou. Na základě dat získaných z výzkumu je stanoven návrh na tvorbu virální zprávy pro konkrétní firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16273
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18575


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lišková_2011_dp.pdf 2.856Mb PDF View/Open
lišková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account