Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže |
Author: |
Konvičková, Vendula
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16297
|
Date:
|
2011-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18691
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account