Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Zajíčková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:02:14Z
dc.date.available 2012-03-09T22:02:14Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16424
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvoření nové vizuální identity břeclavské rockové skupiny Mad Line a následná aplikace vizuálu na obalu a bookletu nového alba, webových stránkách a sadě reklamních předmětů. První (teoretická) část bakalářské práce se zabývá historií hudby na internetu a analyzuje současnou situaci webových stránek hudebních skupin podobného žánrového zaměření a všeobecného způsobu jejich prezentace. Další (praktická) část rozebírá aktuální stav vizuální komunikace kapely Mad Line, analyzuje klady a zápory, z nichž vychází finální projekt a popis praktického řešení. cs
dc.format 51 s. Přílohy: 9 s. cs
dc.format.extent 17115891 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hudba cs
dc.subject webdesign cs
dc.subject vizuální komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject hudební skupina Mad Line cs
dc.subject internet cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject Music en
dc.subject webdesign en
dc.subject visual communication en
dc.subject promotion en
dc.subject music band Mad Line en
dc.subject internet en
dc.subject visual identity en
dc.title Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu cs
dc.title.alternative Website and Promotional Items for a Band en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skácel, Václav
dc.date.accepted 2011-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to create a new visual identity for rock band Mad Line from Břeclav, followed by application of this visual on the package and booklet of new album, websites and promotional items. The first (theoretical) part of thesis deals with history of music on the internet and analyzes current situation of websites of bands playing similar genre, and general forms of their presentation. Next (practical) part of thesis discusses the actual state of visual communication of band Mad Line, analyzes pros and cons, on which the final project and description of practical solution are based. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 20208
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zajíčková_2011_bp.pdf 16.32Mb PDF View/Open
zajíčková_2011_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
zajíčková_2011_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account